Pilar Rubio: a Sexy Cool

Miután 10 évig arcát adta a televíziós műsorokhoz és színészkedett is most egy kis ideig karrierje következő lépésén gondolkodik, és nyitott a változásra is: a szokásos heavy metal helyét valami új veszi át.
Részletekért kattints a további bejegyzésekre >>


Imád enni,  és azt állítja, hogy nincsenek fizikai komplexusai. Közvetlenül a fotózás után Pilar Rubio úgy döntött, hogy szünetet tart és azt tésztával, húsos pitével és lepénnyel tölti ki.  Szeretsz a tűzhely mögött állni? " Nincs vele baj, de nem várj sok erőfeszítést... a főzés.. túlélem. Szeretem a hamburgereket, a salátákat, a nachost és a hot-dogot. Ez a normális étrendem." -mondja a Telecinco és a LaSexta ex-műsorvezetője.  Bevallja, hogy nem is sportol sokat. " Nincs időm" - jön a kifogás. "Csak most regisztráltam be a konditerembe, 7 év után..."

Van némi távolság a Chloé és a Stella McCartney modellek között, akikről volt már ilyen riportunk.  De ő erőteljes. Talán a hitelessége, a vágy hogy megőrizze az identitását a hírnév és a televíziós megjelenések ellenére, amellyel meghódított a nyilvánosságot. És elcsábított egy férfit. " Nem fogok erről beszélni" figyelmeztet. "Ez az én kis magánterületem. Továbbá, nem is számít. Én sosem tettem fel személyes kérdéseket. A történeteim mindig valamilyen eseménnyel voltak összefüggésben." hangsúlyozza a 35 éves riporter.  Ez nem jelenti azt, hogy a közösségi média hada nem rajzik, ha ő vagy a partnere, a Real Madrid védő Sergio Ramos nem tölt fel egy képet vagy kommentál a twitteren vagy az instagramon (megjegyezném, hogy egyikőjüknek sincs – még - Instagramja). Minden további nélkül egy képpel hozták nyilvánosságra a kapcsolatukat, az Aranylabda díjátadón, ami egyike volt a napi híreknek, amivel minden nemzetközi újság foglalkozott.

Rubio Torrejón de Ardozban nőtt fel, Madridtól északkeletre. " 24 éves koromig itt éltem, ez a legjobb hely ahol felnőhettem. Szeretettel emlékszem a gyermekkoromra.  Akár az utcán is játszhattunk." Mit játszottál gyerekként? Bemutatod a tervet? " Nem. A bátyám egy asztalnál ült. Tanár volt és kiküldött, szerettem a kiküldést. A tévézés később jött.  10 évvel ezelőtt a csatornának volt egy castingja és ez egybe esik az én időmmel a Cuatronál. Lehetetlen volt összekapcsolni a tanulást a tv-vel, így döntenem kellett. " Egyébként közgazdásznak tanult.  " Matekot akartam tanulni, de az apám azt mondta, hogy annak nincs jövője." Vagy csak a katonaságnál vagy tanárként. "Végülis számokkal foglalkozó karriert választottam, és beiratkoztam közgazdaságra.  Félúton abba kellett hagynom, de egy nap majd folytatni fogom."

Köztudott, hogy ő a LaSexta tékozló lánya: Rubio népszerűsége itt született és nőtt meg a csatornánál. A 'Sé lo que hicisteis' (2006-2009) tette mindenütt népszerűvé.  A közönség imádta a vonalait és a pimaszságát. A háziasszony vezetett (és még mindig vezet) több legszexisebb listát. "Nem bánom ha kedves dolgokat mondanak rólam, ez csak azt bizonyítja, hogy az emberek még mindig szeretnek. Néha csinosnak érzem magam, máskor pedig úgy érzem, hogy jobb lenne visszamenni az ágyba. A szépség szubjektív.  És mindenkinek vannak mániái, de az évek múltával a komplexusok eltűnnek. Más dolgok kezdenek fontosak lenni: barátok, család, egy jobb ember, egészség...".  De.... Felhasználtad valaha is szándékosan a bájaidat?  "Igen. Mikor bevettem egy pirulát és elkaptak: "Uupsz! Nem tudtam, hogy nem szabadna. Sajnálom, ügynök úr." Ha rossz vagy vesztes, de ha mosolyogsz...." és mosolyog.

Tavaly decemberben megszüntette a szerződését a Telecincoval, miután bemutatkozott az Operación triunfo-nál vagy a Pirates című dráma egyik főszereplőjeként. Az utolsó együttműködése a Todo el mundo es bueno volt, José Corbacho színésszel. " Szeretek különböző dolgokat csinálni (most például a spanyol cipőmárka a Maria Mare arca). Nos, szerződést bontottam. vannak projektjeim, amikről egyelőre még nem beszélhetek. Időt akarok adni magamnak, türelmesen tenni a dolgokat.  10 évig éjjel-nappal dolgoztam. Éjjelente értem haza, megtörve. Meguntam 15 órán át magas sarkúban és rengeteg réteg sminkben lenni, de természetesen boldog vagyok, hogy azt tehettem, amit szerettem.  Azt akarom eldönteni, hogy mit kezdjek az életemmel.  Sok mindent kitapogattam és sok helyen dolgoztam.  Most egy tisztább ötletem van." mondja.
De a tv továbbra is gyakorolja a vonzerejét, "továbbítja az illúziót miközben szórakoztat. Képesnek lenni kommunikálni, nagyon jó. Különben, nem a munkáért dolgozom. Ha részt veszek egy projektben azt az örömért teszem." Tehát nem zárja ki a visszatérést. Van álomműsorod?  "Volt. A Headbangers Balls-nak hívták, az MTV-n futott Vanessa Warwickkal. Szeretnék csinálni egy hasonló teret, meginterjúvolni külföldi bandákat a nemzetközi fesztiválokon. Jó lenne eltölteni egy napot egy művésszel, haza menni vele, tanulmányozni, tanúja lenni annak ahogy egy dal születik.... Spanyolországban voltak hihetetlen zenei programok mint a Aplauso vagy La bola de cristal. De a 80-as évek elmúltak: már nem tisztelik a szellemi munkát. A dalokat letöltik,a  koncertek és a videoklippek elérhetők online. És az emberek ezt lelkiismeret furdalás nélkül teszik.  Ha minden olyan közel van a kezedhez, mi a lényege a tv-nek? " mutat rá.

Pilar úgy döntött, hogy tágítja a látókörét. A tű iránti szenvedélyét az édesanyjától örökölte. "Kitaláltam a Metalhead-et, az én kézjegyem, mert a ruhák amiket láttam(metal stílusú ruhák) itt nem léteztek. Spanyolország nagyon korlátozott. Ha nem követed a franchise szabályait, nem kedvelnek. De a divat nem az egyenruhám. Képzeleterő és szabadság. A piaci tendenciák itt nem túl jók és nem is kedvelem mindet. Más országokban nem kell átnézni a szomszédba, hogy különböző öltözéket láss, itt igen." Egy, másfél évbe telik kialakítani a márkát. " Én gondoskodom a kreatív részéről.  És nagyon jól csinálom." Kik a példaképeid? "María Escoté és Carlos Díez, szeretem tanulmányozni a munkáikat, megbeszélni velük, hogy hogyan csinálták. Rengeteg szeretetet tesznek a ruháikba. Nemzetközileg: Lanvin, Balmain, Jean Paul Gaultier and Vivienne Westwood.”