Karim SFR 4G reklámja, alatta pedig a magyar fordítása- azalatt pedig az angol.A fordításokért nem tudok felelősséget vállalni, mivel nem én fordítottam franciáról.
Karim SFR 4G ad, below the video is there the hungarian translation, and underneath the english. I can't take responsibility for the translations because not i was who translate from french. 

Részletekért kattints a további bejegyzésekre >>







A  francia SFR társaság főnöke azt mondja, hogy elmegy 48 órára mert a nagyfőnök azt szeretné, ha csinálnának egy reklámot Benzemával, így vele fog élni 2 napig, hogy lássa, hogy jó színész-e.

Karim kinyítja az ajtót: 
Karim: Mitch!
Mitch: hé, te már várál!
K: 11.30 van.
M: Hogy vagy?
K: Jól és te?
M: nagyszerűen. 

K: tehát itt a nappali.
M: aha..
K: Új színek, tetszik? ( a piros és a fehér az SFR cég színei) Tehát nem hoztál magaddal kamerást és forgatási stábot?
M: Nem, nem. Ez nem így működik. Én ’ember az emberrel’ dolgozom. Bizalommal. A cél az, hogy jól megismerjük egymást! Mit eszel ma este?
K: Bármi, amit szeretnél?
M: Főzz tajine-ban (ez egy cserépedény) fűszeres merguez kolbászt és bárányt, ahogy szereted.
K: Meshui-t, meshui-t(arab étel, ha jól tudom).
M: Meshui, rendben.
K: oké, menjünk csináljuk.
M: Hmm.. második dolog,hol fogok aludni?
K: A SIM szobában.
M: Tessék?
K: Csináltam egy SIM kártya alakú ágyat.

Mikor a srác a szobában van: Itt vagyok, Benzemánál. Esküszöm mindent pirosba és fehérbe díszített, mint a boltunk. Ez megőrült. Van egy SIM kártya formájú ágyam.  És van egy szekrény, ami olyan mint a telefon végig húzod az ujjad és kinyílik és becsukódik. Ez óriási.

A medencében:
M: Kariiiiiiiim b*szottul unalmas vagy. Mi ..? Mi van rajtad? Megőrültél?
K: Az egyenruha van rajtam.
M: Oh, nem, nem nem, ez így nem jó.
K: Mi? Nem tetszik?
M: Nem az, hogy nem tetszik, de…. Nem viselheted ezt csak így, ezt ki kell érdemelned!

A pingpong asztalnál:
K: Megtudom csinálni a reklámot a 4G-hez.
M: Nem olyan egyszerű, mint ahogy tűnik.
K: Nagyon gyors vagyok, tudod.
M:Ez egy pingpong asztal, megy majd a 4Gvel?
K:  Igen, persze. Jól fogok szórakozni a 4Gvel.
M: Fejezd be a beszédet, fókuszálja a játékra.
K: Ez az. Túl gyors vagyok neked. *nevet*
M: Ne nevess, fájdalmat okozol. Én mondom neked, fájdalmat okozol.
K: Beveszel a 4G reklámba?
M: Meglátjuk. Nem tudom még.
K: Nagyon jó vagyok, nagyon gyors vagyok…
M: ez után meglátjuk!
K: Látod, 17-0, ez túl gyors.
M: B*zd meg. Idegesítő vagy!
K: Nyugi, hova mész?
M: Elegem van a marhaságaidból! Elmegyek sétálni, idegesítesz!!
K: Ne, várj.. figyelj, figyelj…
M: NE ÉRJ HOZZÁM!
K: Nyertél, nyertél, igazság szerint gyorsabb vagy nálam..
M:  Idióta..

Karim a kamerába: Mitch hatalmas, ő nagyszerű. Nem tudok haragudni rá. Nagyon remélem, hogy bent leszek a reklámban.

A nappaliban:
K: szóval ez jó a reklámba? beveszel a reklámba?
M: ugh.. ez jó, jó… ugh.. csomó dolog folyik itt, el kell mondanom az igazságot. Az elmúlt 48 órában én felfedeztem valakit, aki óriási értékekkel rendelkezik, valaki nagyszerűt,de azt szeretném mondani, hogy én nagyon törékeny vagyok. Megváltoztam oké? Megváltoztam.  És jobb szeretem nem összekeverni a munkát a magánélettel. De nem mondom azt, hogy nem fogjuk egymást újra látni..
K: Ne,de…
M: Visszajövök, ráadásul imádom a medencédet, csodálatosan főzöl. Nem látom, hogy miért ne jönnék vissza a hétvégén, egyszer vagy kétszer havonta…
K: és a reklám?
M: Túl korai még a reklám.
K: Kérlek.
M: Ne mondj semmit… minden rendben lesz.
K: Nincs rá esély, hogy..
M: Ne nézz vissza.






Okay so basically, the boss of the french operator company SFR, said he’s going for 48 hours because their higher boss wants to make an ad with ‘Benz’ so he’s going to live with him for two days to see if he’s good for acting. 

Karim opens the door. Karim: Mitch!
Mitch: hey you got me almost waiting!
K: It’s 11:30
M: How are you?
K: I’m good and you?
M: Fine!

K: So here’s the living-room.
M: Yeah..
K: New colour, you like it? (Red and white, it’s the colour of the phone company.) “So you didn’t came with cameras and shooting people?
M: No no, this is not how I work. I work man to man, I work with trust. the objective is to know each other well… What are you eating tonight ?
K: anything you want?
M: you’re cooking a tajine, with spicy merguez sausage and lamb, how you love it
K: A Meshui, a meshui.
M: A Meshui, no problem.
K: Okay let’s go for it
M: Hum second thing, where do I sleep?
K:In the SIM room.
M: Pardon?
K: I’m making a bed in SIM card shape.
When the guy is in the room… 
M: Here I am, at benzema’s. I swear he decorated everything in red and white just like our store. This is insane. I have a bed like a SIM card. And I have a closet, it’s like a phone you know you slide your finger and it opens and it closes. It’s amazing
In the pool
M: Kariiiim, fuck you’re boring! What the - ? What do you wear that ? Are you insane?
K: I wear the suit
M:Oh no no no, it’s not good that.
K:what, you don’t like it ?
M: It’s not that I don’t like it, but … You don’t wear it like that, you gotta earn it !

Tennis table…
K: I could make an ad for 4G!
M: It’s not as easy as it looks.
K: I’m really fast you know
M: It’s with tennis table that you’re gonna make an ad for 4G
K:  Yes of course, I’ll have fun with the 4G
M: Stop chatting, focus on the game !
K: There you go! I’m too fast for you!  *laughs*
M: Stop laughing, you’re a pain! I’m telling you, you’re a real pain!
K: You’re taking me for the 4G ad ?
M: We’ll see! I don’t know yet
K: I’m so good, I’m so fast..
M: we’ll see this after !!
K: You see 17-0, it’s too fast!
M: Fuck, you’re annoying !!!
K: Where are you going ?
M: I’ve had enoug of your bullshit!
K: Relax, what are you doing?
M: I’ve had enough, I’m going for a walk, you annoyed me!
K: No wait, listen listen ..
M: DON’T TOUCH ME!
K: You won, you won, actually you’re faster than me…
M: You’re a jerk!

Karim talking to the camera: Mitch is big, he’s great. I can’t be mad at him. I really hope I’ll be in the ad

Both talking in the living-room..

K: So, is it good for the ad ? You’re taking me?
M: ugh, it’s good, it’s good… ugh there’s a lot of things going on to tell you the truth. For the past 48 hours I discovered someone with huge value, someone amazing, but I’d say that I’m really fragile. I turned, okay? I turned. And I’d prefer to not mix feelings and work. But I’m not saying we’re not gonna see each other again..
K: No, but …
M: I’ll come back, moreover I love your pool, you cook amazingly good. I don’t see why I wouldn’t come back thhe week end, once or twice in a month…
K: And for the ad…?
M: It’s too soon for the ad.
K: Please…
M: Don’t say anything…. everything will be alright.
K: There’s no luck …
M: Don’t turned around !