Szőkék előnyben: Lena Gercke a legsikeresebb az összes GNTM (Germany's Next Topmodel =nálunk Top modell leszek! néven futott verseny német változata) nyertes közül. Hogy csinálta? Azáltal, hogy részt vett néhány nagyon "unalmas" munkákban, például.

Részletekért kattints a további bejegyzésekre >>
Világhírű kampányok, egy új munka, mint a Red! háziasszonya, a német válogatott focista Sami Khedira jegyese  Lena Gercke(25) mindenféleképpen szerencsés. Felhívtuk az otthonában, Madridban és beszélgettünk a GNTM 2006-os győztesével.


A GNTM nyertesek közül te vagy a legsikeresebb- hol találtad az erőt?
Az anyám nevelt fel. Ő mutatott példát nekem. A nőknek dolgozniuk kell, hogy meglegyen a saját életük. Szóval, kitaláltam, hogy mit akarok csinálni, aztán tettem amit kellett annak érdekében, hogy itt lehessek.

Például?
Külföldre mentem. Eleinte senki nem akart engem New Yorkban. Sokáig kellett harcolnom és hihetetlenül unalmas munkákat csináltam. Most már 3 éve sikeresen dolgozom az  Egyesült Államokban, többnyire reklámokat és magazin fotózásokat csinálok.

Változott a személyes környezeted a munkán keresztül?
Alig, ez az üzletág elég felszínes. Védve nőttem fel és vannak közeli barátaim. A mai napig nem tudnák náluk jobbat kívánni.

Előfordult már, hogy csökkentetted a munkát a személyes életed javára?
Persze! Szerencsére, most már meg van az a kiváltságom, hogy azt mondhatom, hogy 2 napig otthon vagyok inkább.

Mi van akkor, ha a barátodnak Sami Khediranak pont szülinapja van, és kapsz egy állás ajánlatot?
Megpróbálok időt szakítani a születésnapjára. Azonban, sokszor dolgoztam már a szülinapomkor. Ez nekem nem fontos.


Mindketten sikeresek vagytok -te modellként, ő mint a Real Madrid focitája. Fontosnak érzed, hogy egálban legyél vele?
Néhány nőnek az rendben van, hogy a férjük biztosítja nekik a hátteret cserébe ők támogatják őket. A mi kapcsolatunkban, ez gyakran éppen az ellenkezője.  Mikor hazajövök egy kimerítő munkából, szükségem van valakire aki itt van számomra és megnyugtat. Sami a csendesebb,nyugodtabb a kapcsolatunkban. Szeretem ha egy férfinak megvannak a maga céljai az életben - és ő is szereti ezt egy nőben. Mindaddig amíg minden egyensúlyban van, és megtudom csinálni a saját dolgaimat, boldog vagyok.

Most a Red! háziasszonya vagy, miután 4 évig vezetted az Austria's Next Topmodelt.
Igen, nagyon szeretem keverni a modellkedést és a tvzést is. De tekintve a karrieremet,, modellkedni mindig is elsőbbséget élvezett. 

Voltál valaha is valamilyen tréningen, hogy hogyan legyél jó műsorvezető?
Most fogok.  Mindenféle képzés nélkül csináltam a műsort Ausztriában. De az mindig fontos számomra, hogy természetes maradjak. 

Hol lennél, most ha nem veszel részt a GNTM versenyen?
Tanultam volna és lenne egy munkám, ami nagyon unalmas lenne számomra. Az utazás, a sokféleség, ezek pontosan az én világom. Boldog vagyok mindazzal, ahogy a dolgok alakultak.