Egy igazán szimpatikus interjú Jogelinával amelyet a Calciatori & Family készítette vele..
 
Részletekért kattints a további bejegyzésekre >>

Hogy, hol és mikor találkoztál Angellel?
Az interneten keresztül találkoztam vele 2009 februárjában, a közös kapcsolat az egyik unokatestvére volt, aki nagyon jó barátom. Elkezdtünk chatelni, hosszú órákon át beszélgettünk, minden, amit az első hónapban megéltünk, csodálatos volt. Egy hónapon keresztül márciusig csak chaten beszélünk, mikor az argentin válogatottnak meccse volt, itt láttuk egymást először! Ez volt a legcsodálatosabb dolog, ami az életünkben történhetett, ugyanezen a napon tudtuk, hogy ez egy életre szól.. Áprilisban már egy pár voltunk és szenvedtünk a kettőnk közti távolsággal.
 
Hogy töltötted a napjaidat mielőtt találkoztál Angellel? És hogy töltöd most a napjaidat?
Nagyon zavarosak voltak, egésznap dolgoztam hétfőtől péntekig, aztán utána elmentem egy kicsit edzeni, majd végül haza. A hétvégéket pedig a családommal és a barátaimmal töltöttem. Most Angel mellett több mint boldog vagyok, imádunk együtt lenni, nem vagyunk olyan pár, akik beleunnak egymásba, épp ellenkezőleg! Mindent együtt csinálunk és ez teljesen boldoggá tesz minket. Nagyon jó barátok vagyunk és tudjuk, hogy Isten egymásnak teremtett minket.

Angel a Benficanal játszott, Portugáliában. Hogy változott meg az életetek Madridban?
Lisszabon egy csodálatos város, csodálatos kilátással, nagyszerű volt az ottani életünk, az emberek imádták és sokat szenvedtünk mikor el kellett jönnünk. Madrid is gyönyörű, nagyon jól érezzük itt magunkat, az emberek imádják a focit, jól élünk és az ételek mesések.

Beszéljünk az ételekről… szeretsz főzni? És mi a legjobb fogásod?
Mmmmmm… micsodakérdés.. Az anyukán szakács, és én utálok főzni! De ez nem jelenti azt, hogy nem csinálom meg, főzök délután és estére is, Angelnek muszáj ennie egy kicsit mindenből, ez az ahogyan csinálom.. Nagyon szeretnék olyan lenni, mint a mamám! Angel szerint a főztöm nagyon jó! De nem hiszek neki, hahaha.. Szereti a sárga rizst és a csirkét szereti tőlem a legjobban.

Szeretsz utazni?  És mi az a hely ahol még nem jártál, de szeretnél meglátogatni?
Imádok utazni! Szeretek új helyeket, különböző kultúrákat megismerni. Még nem voltam Dubaiban, de nagyon szeretnék menni, ez lesz a következő utazásunk ha Angelnek lesz egy kis szabadideje.


Vannak hobbijaid?
Rengeteg hobbim van! De jelen pillanatban a legnagyobb hobbim, hogy mindennel felkészüljek a mi kis hercegnőnk érkezésére, a ruhái, a szobája, egy album tele képekkel, a történetével az első naptól kezdve.

Szereted a focit.. Úgy általában? Kijársz a stadionba szurkolni a férjednek?
Imádom a focit, nagyon fiatal korom óta. Megnézek minden meccset, nem zavar egyáltalán és szeretem a jó focit. Mindig kimegyek a stadionba szurkolni a férjemnek. Egyetlen meccset sem hagyok ki még a terhesség alatt sem. Az utolsó napig menni fogok, amíg a doktor engedi.  És a lelátóról nézem a meccset, itt sokkal jobban érzem a focit, a teraszon (VIP) nem élem meg úgy, mint ahogy szeretem.. 

Jó emberekre találtál Angel csapattársainak a barátnői és feleségei között?
Igen, nagyon is. Ők nagyszerű nők, gond nélkül tudunk egymással beszélgetni. És időnként összejövünk, hogy együtt nézzük az idegenbeli meccseket.

Napi szerelem demonstráció Angeltől feléd?
Nagyon édes és szerető, csókolgat és ölelget egész nap. Rengeteget tanulok róla mindennap, mint személyről. Ő egy kivételes személy ezen a bolygón.

Én és a rajongók is láttak néhányat az esküvői képeitek közül (bámulatos képek).Hogy kérte meg a kezedet? Vagy közösen döntöttetek?
Rögtön azután kérte meg a kezem, mikor Madridba költöztünk…. Új város, új élet… Éjjel-nappal sírtam.


Hogy mondtad el Angelnek, hogy terhes vagy?
4 hónapja próbálkoztunk teherbe esni, és minden hónapban csináltam tesztet, de semmi… egy nap nagyon épp meccsre készültek, meg voltam fázva, nagyon beteg voltam és írtam neki, hogy: „veszek egy tesztet, mert nagyon rosszul vagyok és muszáj bevennem antibiotikumot”… vettem egyet és pozitív lett! Nagyon izgalmas volt, mikor írtam neki pont vacsorázott, alig tudott enni, azonnal hívott. Ez volt a legjobb hír számunkra.

Eldöntöttétek már a kishercegnőtök nevét vagy csak akkor döntötök, ha megszületett?
Mia-nak szeretnénk hívni.

Egy kellemes része a ti szerelmi történeteteknek?
Nem emlékszem semmi különlegesre most, de Angel nagyon vicces, minden nap van okunk a nevetésre. 

Mit kívánnál magadnak, Angelnek és a családodnak a jövőben?
Magamnak, hogy mindig amellett a személy mellett lehessek, aki visszaadta nekem a szerelembe vetett hitet. Angelnek, hogy folyamatosan növekedjen a karrierjében, és hogy napról napra fejlődjön. A családunknak pedig azt kívánom, hogy a gyerekeink legyenek egészségesek és nemes, alázatos szívűek, ezek a legfontosabb értékek az életünkben, ezek azok az értékek, amiket a szüleink tanítottak nekünk és ugyanezt szeretnénk a gyerekeinknek is.