14 kérdés, 14 válasz. Irina a Celebuzz websitenak adott interjút: 


Harper's Bazaar Mexico, 2011 július

Részletekért kattints a további bejegyzésekre >>


1. Neked van a világon az egyik legtöbbet fényképezett - és legirigylésreméltóbb- tested a világon. Hogy tartod ilyen top formában?
Sokat edzek, de lényegében nem diétázom. Elég szerencsés vagyok, hogy kedvező géneket örököltem a szüleimtől, amik lehetővé teszik, hogy azt egyek, amit csak akarok, de szívesebben eszek azért egészséges ételeket.

2. Menjünk végig a napi edzésterveden - milyen gyakorlatokat végzel? És hány nap edzel egy héten?
Minden a napom menetrendjétől függ. Néha kora reggel megyek a konditerembe, de számomra a legjobb idő az edzésre a délután. Edzés után azonnal megyek a Liquiteriaba egy kis kókuszvízért vagy frissen csavart répa léért, hogy megtartsam a hidratáltságomat. Van még egy óra edzésem este otthon, az edzőmmel általában 7 körül. A kedvenc gyakorlataim a boksz és a kocogás a Westside Highwayen mikor szép az idő. Az edzés legfontosabb része számomra, hogy megtaláljam a megfelelő motivációt, számomra az edzés mindig pozitív, így még energikusabb lehetek.
ELLE Spanyolország, 2011 december

3. Mi a kedvenc testrészed? És melyiket szereted a legkevésbé?
Az edzésben a legfontosabb testrészem a fenekem - ami nagyon fontos egy nőnek. 27 vagyok és biztosra kell mennem, hogy akkor is jól fog kinézni, ha 37 leszek! Az edzésben a karjaimat szeretem a legkevésbé. Maximalista vagyok és mindig nagyon kritikus magammal, még az edzőmre is nyomást gyakorolok, hogy edzünk keményebben.  Ha az edzőteremben vagyok, megpróbálok kiadni magamból mindent amit tudok.

4. Melyik híresség testét csodálod?
Szeretem látni a gyönyörű és szexi embereket, akik inspirálnak, hogy edzem a saját testemet. Mint híresség, Sofia Vergara-t csodálom, mert szexi és formás. Én inkább az olyan típusú nőket kedvelem, mint ő, nem pedig a vékony csontosakat.

5. Nemrég láthattunk téged a Givenchy kifutóján Párizsban. Többet is láthatunk majd a kifutón?
Nagyon izgatott voltam, hogy a Givenchy show részese lehetek - ez egy csodálatos élmény volt. Örülök, hogy a tervezők szexisebb lányokat is visszahoznak a kifutóra. Ez egy áldás, hogy azt tehetem, amit szeretek. Rengeteg tehetséges emberrel találkozom nap mint nap és óriási megtiszteltetés, hogy részt vehetek egy új nagy projektben. A high-fashion ( a világ legnagyobb divatházai, márkái) világa egy álom minden modell számára, és én mindent meg fogok tenni azért, hogy elérjem a legtöbbet, amit tudok.
Esquire Egyesült Királyság, 2012 február

6. Megszoktuk, hogy magazinok címlapján látunk téged bikiniben pózolni. A kifutó egy üdvözlendő változás?
Meglepő módon fürdőruha modellnek lenni és a high-fashion nem annyira különbözőek. Volt szerencsém együtt dolgozni Carine Roitfelddel (a Vogue Paris egykori főszerkesztője) és Mario Testinoval, akik az egyik legjelentősebb és tehetségesebb emberek a divat világában, úgyhogy igazán szerencsés vagyok. Úgy gondolom, hogy ebben az üzletben minden arról szól, hogy ki támogat téged, és nekem nagyszerű csapatom van, akik támogatják a karrierem. Igazság szerint olyan kényelmesen érzem magam az high-fashion  világában is, mint a fürdőruhás munkáimban.

7. Hogy jellemeznéd a stílusodat?
A normális életemben szeretem az átlagos ruhákat. Nagyon ritkán hordok magas sarkút és általában sminket sem viselek. Szeretem keverni a stílusokat és átlagosan, de mégis elegánsan kinézni.

8. Csodálatos karriered van, de látod magad a közel jövőben letelepedni (családot alapítani), és kilépni a reflektorfényből?
Imádom a munkámat és úgy gondolom, hogy még nem értem el a maximumot. A jövőben, mint minden normális nő én is meg szeretnék házasodni, nagycsaláddal és sok gyerekkel. Úgy hiszem mindennek meg van a maga ideje, és amikor majd azt érzem, hogy ideje letelepedni azt fogom tenni.
GQ Németország, 2012 július

9. Hogy jellemeznéd a kedvenc randidat?
Számomra nincs ilyen, hogy kedvenc randi. Ameddig azzal a személlyel lehetsz, akit szeretsz, addig mehettek bárhova vagy csinálhattok akármit az tökéletes lesz.

10. Mi a kedvenc elfoglaltságod, ha épp nem a kifutón vagy?
Szeretek olvasni, és ha van egy kis szabadidőm szeretek filmeket nézni és a National Geographicet!! Nagyon szeretem a történelmet és szeretek Oroszország történelméről olvasni. Mostanában sokat olvasok a ruhatervezésről - lenyűgöző!!
11. Mi az a dolog, amin az emberek ha tudnának róla, meglepődnének?
Szeretek viccelődni és megnevettetni az embereket. Ha a tesómmal együtt vagyunk, folyamatosan nevetünk és ugratjuk egymást. Mindig azt mondja, ha az emberek látnának engem, akkor nem hinnének a szemüknek.
Glamour Oroszország, 2012 július

12. Te díszelegtél a Sport Illustrated 2011 címlapján és a következő évben átadtad a stafétát az újonc Kate Uptonnak. Milyen tanácsot adtál neki?
Kate egy nagyszerű lány és egy igazi tünemény.  Nagyon jól csinálja és csak a legjobbakat kívánom neki a karrierje során.

13. Sok modell lépett a sikeres színészi karrier útjára. Ez a jövőd? Mi lenne számodra a tökéletes szerep?
Már gondolkodtam a színészeten és már kaptam néhány ajánlatot is. Ha úgy döntök, hogy belemegyek akkor az ideális szerep egy orosz kém, vagy egy Bond lány szerep lenne.

14. Ahogy felnőttél ebben az iparban, mi volt a legjobb tanács, amit valaha kaptál?
A legjobb tanács, amit valaha kaptam a nagymamámtól jött. Ő most 86 éves és egy II. VH-s hős. Ő egy nagyon erős nő és mindig pozitív. Mikor az édesapám meghalt, ő támogatta az egész családomat.  Ő mutatta meg nekem milyen is a valódi erősség és, hogy elérhetsz, bármit csak hinned kell magadban. Amikor egy nehéz pillanatban találom magam mindig rá gondolok és azokra a dolgokra amikkel szembe kellett néznie a háborúban és ez segít emlékeznem arra, hogy bátornak és erősnek kell lennem.
Harper's Bazaar Ukrajna, 2012 május