Carlaval az újságírónak tanuló unokatestvére, Alberto készített egy interjút. Ha minden igaz hamarosan Alvaroval is készít majd egy riportot.... 

Részletekért kattints a további bejegyzésekre >>



Carla García Barber összeegyezteti az orvosi egyetemet (amit néhány hónap múlva befejez, egy évvel a tervezett előtt) a divat világával. Másodévesen úgy döntött, hogy szerencsét próbál a kifutók világában, és jól járt. Megnyerte a Miss Las Palmas versenyt 2009-ben, majd második lett a Miss Spain 2010-es versenyén, és képviselte országunkat a Miss World 2011-es versenyén, ahol a 8. helyezést érte el. Idén először vonult végig a Cibeles Fashion Weeken Maya Hansen tervező showján. De igen, a prioritást továbbra is az orvosi szakma élvezi.

Néhány perc múlva 5 óra. Esik és a szél erősen fúj. A ház kilátása ahol találom magam Madrid egyik luxusfejlesztésű lakó ingatlanjában van- szép! Még a borús esős idő és a távolság ellenére is látható a négy torony. A házban Bu (egy francia bulldog) - Alvaro és Carla kutyája- fél. Nem csoda, hisz a szél zaja és a teraszon lévő dobozok zaja, ahogy az ablakhoz ütődnek.. kellemetlen.
Egy tágas és kényelmes hallban vagyunk. Amellett, hogy masszív TV függő vagyok a figyelmem a focira és arra a több tucat mezre irányult amit Alvaro Moratának már sikerült kicserélni az ellenfelekkel. Saját mezek, csapattársaké, a Barcelonáé, spanyol válogatott mezek, Dortmund, Athletic Bilbao és Bayern München, valamint Iker Casillas kesztyűje és Kobe Bryant meze.
A házigazdák örömmel hoztak nekünk Coca Colát, sült krumplit mojo verde-vel (ez egy fokhagymás zöld szósz, tipikus Kanári szigeteki étel) és bécsi kiflit lekvárral.

Mint mindig, bekapcsolom a felvevőt és kezdhetjük...


Kérdés: Február 18-n először vonultál végig a Cibeles Fashion Weeken. Milyen élmény volt?
Válasz: Váratlanul jött, mert előtte 5 nappal tudtam meg. Kaptam egy hívást az ügynökömtől, hogy Maya Hansennek szüksége van 4 modellre, mert a lányok nagyon vékonyak és nem töltik ki a ruháit. Megnézett és másnap már hívott is. Tetszettem neki, és azt akarta, hogy én legyek az új kampány nyitó arca. Kipróbáltam az össze ruhát a kifutón, oda jött és azt mondta, hogy maradjon a fa vonalú, és azt mondta, hogy ez lehetne a nyitó is a felvonuláson. Egy kicsit ideges voltam indulás előtt, de elindultam. Őszintén szólva, végülis nagyon boldog voltam. Az elmúlt napokban mikor a kórházban voltam a köpenyemben azt gondoltam: a Cibelesen vonultam végig, ez lehetetlen! Két módja van annak, hogy élvezzük az életet, aminek semmi köze ehhez, de segít, hogy értékeljük az dolgokat.

A divat világába először 2010 elején léptél be a Miss Las Palmas versennyel. Három évvel később és miután képviselted Spanyolországot a Miss World versenyen végigsétáltál az ország legfontosabb divathetén. Hogy dolgoztál modellként ezekben az években?
Modellkedni egy kiegészítése a tanulmányaimnak, segített kihúzni az orvosi karrieremet. Szeretem ezt csinálni, élvezem, és sosem fáj plusz pénzt keresni és miután megtanulod látni azokat a dolgokat, amiket, szeretnél és azokat, amiket nem, rájössz, hogy nem nagy ügy.

Milyen érzés volt végig vonulni a kifutón?
A Cibeles divathéten nem is igazán fogtam fel amíg nem vonultam végig és még nem álltunk a backstageben a tervezővel. Mikor kiléptem és megláttam a villogó kamerákat a Miss Las Palmas versenyre emlékeztetett. Ott sem láttam semmit, mert a villódzó kamerák elvakítottak. Minden túl gyorsan történt.
Carla a szüleivel

A média jó véleménnyel volt rólad. Megismételhető?
Nem tudom. A divat világa rendben van, de nem fordítok rá sokat. Szerettem ezt a kihívást, de vannak dolgok, amik nem tetszettek. Például, emlékszem a súlytesztnél voltak lányok, akik ólmot tettek a zsebükbe. Éreztem azt is, hogy vannak emberek, akik érdekből jöttek oda. Én inkább egy nyugodtabb életet szeretnék. Most már tényleg nem Carla García Barber vagyok, hanem a barátnője… 

Tehát érzed? 
Nem, de több befolyásom van Alvaro Morata barátnőjének lenni, mintha nem lennék az. Most amit teszek talán rosszul hatnak.

Hogy éled meg a változást Gran Canaria és Madrid között? Mit hiányolsz a legjobban a szigetről?
Még mindig meg kell szoknom. Augusztus óta sokat repülök oda-vissza és még nem volt esélyem sem elrendezkedni, mióta elköltöztünk, de kezdem felvenni a tempót. Az utolsó tanévemet itt töltöttem ösztöndíjjal a Senecan és rájöttem, hogy az anyai támogatás mit jelent, azaz hazaérsz és étel van a tányéron, tiszta vasalt ruhák, az ágyad megcsinálva, a szüleid gondoskodnak rólad stb... ezek nélkül a dolgok nélkül egészen más. Függetlenné válsz, olyan dolgokkal töltöd az időd, amikkel korábban nem. Ez segített abban, hogy felnőjek és éretté váljak.  Hiányzik az az öt perc mikor végig mentem a tengerparton és a tengert néztem, ott nincs csúcsforgalom, mint itt, például. Emellett persze nagyon hiányoznak a szüleim, a családom, a beszélgetések a testvéreimmel és a vasárnapok, amit a nagymamám házában töltöttem.

Mit tanultál a divat világából?
Szeretem a fotózásokat és a kifutón sétálni, de nem szeretem a környezetet például. Megtanultam, hogy vannak dolgok amikről azt gondolod, hogy jók de ha megéled rájössz, hogy mégsem.

Mik a terveid rövid-, középtávon?
Le szeretném tenni az általános orvosi vizsgát. A szüleim azt mondják, hogy halasszak egy évet, de mindig is nagyon igényes voltam és nagyon ritkán vagyok elégedett. Mit tennék az alatt az év alatt? Számomra ez egy év veszteség lenne.

Az olvasó kérdezi:
A MIR(ez az általános orvosi végzettség, amiben elkell töltenie 3-5 évet, hogy utána specializódhasson) után mire szeretnél specializálódni?
Sebész szeretnék lenni.  Attól függ... de szeretem a plasztikai sebészetet és az állkapocs- és idegsebészetet.

Orvosin tanulok. Milyen tanácsot tudnál nekem adni?
Hogy légy nyugodt, élvezd és akkor szárnyalni fogsz. Ne izgulj!

A modellek világának kapuja egyet jelent az evési zavarokkal.  Mint leendő orvos mi a véleményed erről?
Ma már az étkezési rendellenességek nem csak a divat világában vannak jelen, egyre elterjedtebbek.  Például, a mi társadalmunkban egy csinos vékony lánynak lehet, hogy többet kap a fizikuma miatt, ellenben egy kevésbé vékonnyal. Meg kellene változtatni a szépség fogalmát.
Las Palmas szépe verseny 2009

Mik a szépség tippjeid?
Hidratáld jól a bőröd. Vannak krémjeim és szérumaim éjszakára és nappalra is, például. Valamint a változatos étrend és a mozgás, eltartott egy ideig és észre sem vettem(a jótékony hatását). 

Olvasol divat blogokat? Milyeneket.
Semmilyet.

Követsz valamilyen speciális diétát a divatbemutatók előtt?
Nem, de ha fotózásom van előtte egy kicsit jobban odafigyelek az étkezésemre.

Szeretnél ruhákat tervezni egy divatcégnek? Kinek?
Ha tudnék igen, de szörnyű vagyok ebben. Elie Saabnak szívesen terveznék.

Olvastam valamilyen sajtóban, hogy Alvaro Moratáva jársz. Mit hozott ő az életedbe?
Alvaro érkezése sok mindent hozott: örömöt, szórakozást, kihívásokat. Sok esetben ő sokkal több mint én, versenyképes, rokonszenves, a barátod barátja, és nagylelkű. Meg kell küzdened azért amit akarsz.

Impulzus "stop".
Öt év alatt lesz olyan szakmája ami hat év alatt megszerezhető. Kitartásban csodálatra méltó. Az ideái világosak: amit akarsz, azért meg kell dolgoznod. Az élete tele van mosolygással de senki nem adott neki semmit.