Kaká az AC Milan csapatához igazolt...


A következő Wag-profil elég különleges... Kaká felesége, a hihetetlenül sok lábon álló mindenben egy kicsit -vagy nem is csak olyan kicsit - jártas Carol Celico ...
múlt év őszén nyitotta meg új weboldalát, ahol egy csodálatos bemutatkozó bejegyzést írt. Mindent elmond magáról, ezért úgy döntöttem, hogy nem "kicsemegézem" belőle a fontos információkat, hanem lefordítom.. Ezt olvashatjátok a következőben. 


Carol Celicoról....






Egy meglepően meleg, napos reggelen születtem 1987 telén, július 26.-n. Caroline vagyok. „E”-vel a végén, ezt mindig hangsúlyoznom kellett egész gyermekkoromban. A szüleim Celso és Rosangela együtt neveltek 6 éves koromig. Aztán elváltak. Két házam van és egy családom, akik azért küzdenek, hogy kétszer annyi szeretetet adhassanak nekem és a testvéremnek. A testvérem Enrico volt az egyetlen „baba” aki miatt eldobtam a kedvenc babámat, amikor megszületett, de néhány héttel a születése után sírva kértem az anyukámat, hogy adja vissza. Ma már nagyszerű barátom, és szerető nagybácsija a gyerekeimnek.

Anyám irodájában nőttem fel, én voltam az ő "társacskája" az utazások alatt New Yorkba és Párizsba, mint Christian Dior főtervezője. A nyaralások alatt rengeteg múzeumban és történelmi helyen jártam. Korán megértettem, hogy az egyetlen dolog amit senki nem vehet el tőlem az a kultúra és tudás amit az anyám mindig tanított nekem.

Az iskolában ahol egy évet töltöttem, az édesapám mindig azt mondta, hogy „ez a feladatom” annak ellenére, hogy mindig igyekeztem büszkévé tenni a tanulmányaimmal, mindig komolyan vettem a tanulást. A szüleim szüleitől örököltem néhány szenvedélyt. Az anyai nagyapám ösztönzött arra, hogy tanuljak meg zongorázni, remélem még mindig hallja a mennyből. Az anyai nagyanyám Fernanda, volt az aki beíratott az első főző tanfolyamomra… így találkozom a gasztronómia szenvedélyéve.

Költöztem néhányszor és iskolát is váltottam. A gyermekkorom nehézségei után megtanultam elviselni a híres megfélemlítést. De 11 évesen megtaláltam álmaim iskoláját. És itt találkoztam életre szóló barátokkal. 12 évesen megtudtam mi az a féltékenység. 13 évesen megtanultam mi az a szenvedély. A szerelemmel 15 évesen találkoztam.

Az első és az egyetlen barátom volt az első szerelmem. A szüleim és a barátok megijedtek mikor bemutattam, egy focista, aki ráadásul 5 évvel idősebb, Kaká. Megkértem őket, hogy menjünk el a templomba, ahova akkoriban ő sokat járt. Nagyon tetszett, és láttam, hogyan beszélnek Istenhez, hogy olyan közel állnak hozzá. Szerelembe esni Jézussal..  úgy döntöttem, hogy arra fogok törekedni, hogy még többet megtudjak Róla (Istenről), mindenen keresztül, amin lehet, bibliai tanításokon és embereken keresztül, akik többet tudnak Róla mint én.
Egy év randizás után, látnom kellett, ahogy elköltözik és Olaszországba megy. 2 év távkapcsolat után, 17. évem végén Velencébe vitt és elhangzott a híres mondat: „Hozzám jössz?” Elfogadtam és megpecsételtük az első és egyetlen szövetséget, 18 évesen.

Életemben először, a nászéjszakánk után másik országba költöztem, két bőrönddel, megannyi személyes dolgot magam mögött hagyva, amiknek az illatát a szobámban édesanyám folyton érez.

A változás megtörtént, szembe kellett néznem egy új valósággal egy új országban, Olaszország. Az apai családom otthona, a nagyanyám és a nagyapám, Ligia és Romeo. Itt kezdtem el dolgozni a híres Park Hyatt Hotel konyháján, ez mutatja, hogy milyen mértékben szenvedélyem a gasztronómia.

Milánóban, a „divat Mekkájában” a divat inspirált arra, hogy úgy döntsek, hogy beiratkozom egy „Fashion Business” tanfolyamra az Istituto Marangoni-ba (világhírű divatiskola), 19 évesen, miután már megszoktam az új, házas életet.

A szenvedélyem a fogadások, a vendéglátás, a gasztronómia, a divat és a szórakoztatás iránt adta az ötletet, hogy nyissak egy céget a tehetséges Chris Ayrosa partnereként, a Party Design Milano-t. Céges rendezvényeket végzünk és esküvőket szervezünk, megannyi úttal és álmatlan éjszakával. Az egyik ilyen estén, miután egy óriási kanapét az egyik sarokból egy másik szalonba húztunk, mondtam Chrisnek, hogy 4 hónapos terhes vagyok. Ez volt az utolsó rendezvény. Innentől kezdve úgy döntöttem, hogy az időmet az első szülött fiamra, Lucara szentelem.

Mielőtt 21 lettem, világra jött egy gyönyörű természetes úton több mint 20 óra vajúdás után, Ő. Hagyta, hogy először, mindenféle felügyelet nélkül valami csak az enyém lehessen. Valaki, mint én, aki mindent megszervez, nem értettem, hogy miért nem kel fel mikorra tervezve volt, és miért nem van, fent mikor aludnia kellene? Nehéz első év volt, alkalmazkodnom kellett és örök életre ANYA LETTEM. Távol a hazámtól és a családomtól, legyőztem minden akadályt, mert habár São Pauloban született, alig volt 2 hónapos mikor visszamentünk Milánóba.

Ebben az időben, Lucan kívül az időmet egy elsősorban a Bibliával foglalkozó női csoportnak szenteltem. Ez egy nagyon gazdag időszak volt ami, ami rengeteg mindent tanított, ami az egész életemre kihat.

22 évesen,a  júliusi pihenés alatt kaptuk a hírt, hogy lehetőségünk van egy másik országba költözni, mert a férjem egy másik klubnál szeretett volna játszani. Az új cél Madrid volt. Mikor megérkeztem az új városba, egy kisgyerekkel, a családi életet szerveztem és elkezdetem tervezni az álmomat, hogy rögzítek egy olyan CD-t, amin a dalokat az Istennel való életemnek szentelek. 23 évesen kiadtam a CD-t és lehetővé tettem az ingyenes letöltést az interneten keresztül, és nagy meglepetést okozva ezzel a projekttel. Néhány napon belül több mint 1,5 millióan töltötték le a CD-t. Most egy DVD-t készítünk a dalok klippjeivel, amit 500 barátnak ajándékozunk.
És a 2010-es Világ Bajnokság után lettem terhes az első lányommal, Isabellaval. A neve azt jelenti „Isten ígérete”. Azért jött, hogy megújítsa az életemet, örömöt hozott, és még több egységet hozott a házasságomba. Egy nappal az édesapja szülinapja után született, 2011. április 23.-n, a híres 20 órás vajúdással természetes úton.
Miután 24 lettem, annyi kérdést kaptam a „CD és DVD Carol Celico”-ról, hogy úgy döntöttem, hogy lezárom az együtt működést az Universal Musiccal. Ahol a teljes összeget megkaptuk ezeken az eladásokon keresztül, és úgy éreztem, hogy ezt az összeget egy új projektbe lehetne fordítani, Love Horizontal. A cél sosem az volt, hogy eladjuk őket(a CD-ket és DVD-ket), hanem, hogy lehetőséget adjunk az embereknek, hogy a zenén keresztül megismerjék és mélyebb tapasztalatokat éljenek meg Istennel. De az eladási lehetőségekkel, megnyílt egy új projekt lehetősége.
Tehát 25 évesen, úgy döntöttem, hogy minden energiámat a Love Horizontal-ba fektetem. Folyamatban van, és előreláthatóan 2012 végén jelenik meg. Ez egy platform, ami összeköti az adományozókat, akik gyakran akarnak segíteni másokon, innen a név „Love Horizontal” - a mi munkatársaink civil szervezeteken keresztül segítenek az ellátásban. Ezért hoztam létre ezt a kényelmes, gyors, egyszerű, biztonságos és átlátható helyet, hogy segíthessünk másoknak.

És itt az új weboldalam, esélyt ad, hogy megosszak egy kis részt az életemből, abból, ami érdekel és a megvalósult álmaimról, azokkal, akik követnek. Megosztok divat tippeket, írok az anyaságról, ételekről, otthonról, egészségről és néhány érdekes dologról; én, aki sokat utazik és Brazílián kívül él. Természetesen egy kicsit spirituálisan, ami közelebb hozott engem Istenhez. Remélem, hogy élvezni fogod, részese leszel, és mindig megtalálhatjuk ezt a helyet.
Csók
Carol