Riporter: Igaz, hogy mikor meg akartad kérni a feleséged kezét, akkor ezt a kastély előtt kellett megtenned, mert bezárták az ajtót?


Részletekért kattints a további bejegyzésekre >>
Albiol: Igen, mindig is katasztrófa voltam a dolgok szervezésében. Megszervezni egy eseményt pedig még komplikáltabb. Egy kastélyban akartam megkérni a feleségem kezét, de semmi nem jött össze. Ezt gondoltam, mert abban a pillanatban elkezdett esni az eső, katasztrófa volt. Végül a kastély előtt kértem meg a kezét, de a legfontosabb a válasz volt. Azt mondta, igen. Bár a dolgok nem úgy alakultak ahogy elterveztem, de neki tetszett. Mindennek meg van a maga varázsa.


A lánykérés sikeres volt az eső, és a bezárt kastély ellenére is… de 2011 júniusában Raulnak majdnem sikerült lekésnie a saját esküvőjét. Utolsónak egy óra késéssel érkezett meg szertartásra.. (a történethez hozzá tartozik, hogy Alicia is késve érkezett egy kicsit). Esküvője után pár héttel egy rádiós interjúban egy nyilatkozott erről a Real 18-asa. 

Müsorvezető: Igaz, hogy majdnem nem házasodtál meg mert lerobbant az autód? 

Raul: Igen, a hotel recepcióján voltam, vártam, hogy indulunk a templomba, de az autó nem indult be, így jött a B. terv, keresni kellett egy másik autót.


Így készül, Raul és Alicia fotózás... GQ Espana 2011.