Ricardo szerződése lejártával az AS Monacohoz igazolt... 

Részletekért kattints a további bejegyzésekre >>


Ricardo Carvalho magánéletéről nem sok információt találtam. Felesége Karina, akit 19 évesen ismert meg. Két gyermekük van Rodrigo aki kb. 7 éves, és Raquel aki 5 körül van.


"19 éves voltál mikor találkoztál a nővel aki most már a feleséged, Karina. Az az év nagyon jó éved volt..
Igen, szerelmes lettem és még mindig az vagyok. Hosszú ideje már. Együtt nőttünk fel, tiszteljük egymást és mindig szerelmes leszek belé.

Elég sok kétségem van afelől, hogy megkérdezzem-e ezt, de… Nem tudom elképzelni azt a pillanatot, mikor találkoztál Karinával, mert téged ismerve, azt gondoltam volna, hogy nem mondasz semmit, neki kell oda mennie hozzád, és azt mondani „hé, akarsz a pasim lenni?” és te azt mondod „oké” mint aki igazából nem is akarná. Milyen volt ez valójában?
Nagyon nyugodt volt, a reakciójára vártam. 


Hol történt ez ?
Hogy hol? Akkor találkoztam vele mikor a Leça játékosa voltam. Közel volt Portohoz és volt itt egy strand. Itt találkoztam vele és néhány más baráttal éppen kávéztak, tetszett nekem. De vártam, hogy megtudjam mit gondol rólam és az idő múlásával elkezdtünk beszélgetni.

De ki volt az aki megtette az első lépést?
Világossá tettem, hogy érdeklődöm iránta, de nem voltam benne biztos, hogy ő kedvel-e engem, ő volt az aki inkább kezdeményezett."
-          Real Carvalho interjú, 2011