Név: Ana Sofia Moreira

Partner: Pepe



Alapadatok: 1987. szeptember 8.-án született a portugáliai Portoban.

Foglalkozás, végzettség: Sofi a portói egyetemen tanult orvosnak.


Kapcsolat:  Sofi és Pepe akkor ismerkedtek meg mikor Pepe még a Portó játékosa volt, tehát 2007 előtt. Esküvőről nincs információnk. A párnak 2 kislánya van, Angeli aki 2012 augusztusában született és Emily aki 2014 májusában született.



Bővebben: Sofi és Pepe kapcsolatáról nem tudunk sokat. Sofi sűrűn vendég a Bernabéu lelátóján. Több focista feleséggel is jó kapcsolatot ápol.

„Én? van néhány…  Egy nap,akkoriban mikor elkezdtünk Sofiával randizni, nyaralni mentem Brazíliába. Néhány napja voltam csak ott mikor visszamentem Portugáliába. Aztán vissza Brazíliába, majd megint Portugáliába…és mikor már harmadszor mentem vissza Brazíliába, ekkor mondtam neki, hogy velem kell, hogy jöjjön mert, mert nem tudok nélküle meglenni. A felvételi vizsgáira tanult épp, mikor befejezte őket, Brazíliába repült.” – Pepe, mikor arról kérdezték, hogy mi volt a legromantikusabb dolog amit a barátnőjéért megtett.




A család képgalériája pedig itt érhető el.