Az anya és gyermeke modellként


Daniela Ospina, James Rodriguez felesége a kislányával, Saloméval pózolt. Egyben azt is elmondta, hogyan változott meg az élete mióta Madridban él.

Nagyon fiatalon lettél édesanya. Hogyan készítetted fel magad az anyaságra?
Az, hogy fiatal atléta vagyok, sokat számít. Salomé rendkívül eleven, aktív gyermek, szóval  áldás, hogy bírom energiával és tudom vele tartani a lépést.

Hogyan kezdődött a kapcsolatotok Jamessel?
Közös ismerőseink mutattak be egymásnak. Mióta találkoztunk, rájöttünk mennyire hasonlítunk egymásra, életmódot és a sportot tekintve is.

Mi a kulcsa a boldog házasságnak?
Tisztelet, szerelem és szenvedély.

Mit  tegyen egy szerelmespár, hogy  sokáig együtt maradjanak?
Azt hiszem elsősorban érvényesülnie kell a tiszteletnek, a csodálatnak, a  jókedvnek valamint egyfajta cinkosságnak.

Mit szeretsz leginkább Jamesben?
A személyiségét!  Nagyon elszánt annak érdekében, hogy megvalósítsa a kitűzött céljait.

Mik a Te erősségeid anyaként?
Azt hiszem az, hogy nagyon jelen vagyok Salomé életében. Szeretem egyengetni az útját.

Mit csináltok mikor együtt vagytok?
Salomé imád rajzolni, táncolni, énekelni és sminkelni. Általában ezekkel töltjük az időnket.

Mi a szereped Salomé nevelésében?
Mi tökéletesen kiegészítjük egymást. Át akarjuk adni neki mindazt az értéket, melyet mindketten megkaptunk otthonról.

Hogyan tudnád jellemezni Salomét?
Azt gondolom Salomé egyedülálló személyiség. Szeret pózolni, nevetni, táncolni és különösen jó temperamentummal rendelkezik.

Milyen egy nap a Rodriguez Ospina családnál?
Hogy őszinte legyek, a legtöbb időt otthon töltjük.  Az otthonunk kitűnően fel van szerelve. Saloménak remek helye van itt, akárcsak nekünk. Szeretünk játszadozni, TV-t nézni és mindezt erőfeszítés nélkül megosztani egymással.

Hogyan változott meg az életed a 2014-es Világbajnokságot követően?
Mondhatni pozitívan, kellemesen érezzük magunkat Spanyolországban. Nagyon jól fogadott minket ez az ország.

Mi változott meg abban a pillanatban, mikor a madridi röplabdacsapathoz kerültél?
Sok minden megváltozott. Úgy érzem visszatértem ahhoz a sporthoz, amit a legjobban szeretek. A sportok fontos szerepet játszanak nemcsak az én életemben, de a családoméban is.

Hogyan jött a megkeresés, hogy folytasd a karriered?
Mikor Madridba érkeztünk, kaptam egy levelet melyben lapult egy ajánlat, hogy csatlakozhatok a Voley Playa Madrid nevű csapathoz. Azonnal igent mondtam!

James és Salomé elkísérnek a mérkőzésekre?
Igen!  Szeretem, ha a férjem és a lányom elkísérnek a mérkőzéseimre.  Mint azt tudod, a sport alapvető része az életünknek és semmi sem jobb annál, ha együtt élvezhetjük.

Miért fogadtad el az EPK felkérését az Anyák napi fotózásra?
Úgy döntöttem elfogadom, mert szeretjük ezt a márkát és azonosulni is tudunk vele.

Az anyukák között van egy tendencia, miszerint úgy öltöztetik a lányaikat, ahogyan ők is öltöznek…
Mint minden anya, így én is kedvelem, ha egyezik egy ruhadarab vagy annak a színárnyalata. De az ötlet nem néz ki ugyanúgy, mivel mindannyiunknak megvan az indentitása. Szuper ötletnek találtam az Anyák napi  EPK fotózásra a: különleges designal ellátott pólót anyának és gyermeknek. Szeretünk kényelmesen öltözni. Salomé is abban hisz, amiben a többi gyermek. A főbb választási kritérium a kényelem és az élénk színek.

Szereted a divatot? Melyek a kedvenc márkáid?
Igen, szeretem a divatot.  A stílusom kortárs, nőies és társul hozzá némi érzékiség.  Bár sportoló vagyok , szeretem az alkalmi viseletet és élvezem a különleges pillanatokat. A kedvenc tervezőim közé tartozik: Elisabetta Franchi, Stella McCartney, Valentino és Jimmy Choo.

Milyennek látod Salomét modellként?
Úgy érzem szereti a divatot és szórakozásként fogja fel.  Imád pózolni, új ruhákba bújni és új sminket kapni. Ez a fotózás, mely Miamiban az EPK kampány során ment végbe, Salomé nagyon jól érezte magát és ezt az érzést átragasztotta más gyerekekre is.

Salomé és Daniela az ominózus fotózáson

Hogyan kezeled a hírnevet és a sikert?
Nyugodt vagyok és általában az emberek sem zavarnak engem, egészen addig, amíg tiszteletben tartanak engem és a családom.

Népszerű vagy a közösségi felületeken. Hogyan viszonyulsz a hozzászólásokhoz?
Mint mindenki más korombeli.  Szeretek képben lenni és az internet nélkülözhetetlen eleme. Általában nem látom a kommenteket, mert mikor közzéteszek egy fotót, annyi  hozzászólás érkezik, hogy lehetetlen mindet elolvasni.

James szintén igazán népszerű az internetes oldalakon. Nyilván sok nő írja neki, hogy szereti. Hogyan kezeled ezeket a helyzeteket?
Nem aggódom a témát illetően.

Kedvedre való a nyilvános elismerés valamint a csodálat?
Minden ember arra vágyik, hogy szeressék, de azt gondolom a legfontosabb dolog az, hogy megőrizzük a lényeget, azt hogy kik vagyunk mi a társadalomban.

Ki a támaszod Madridban?
Salomé és a férjem a tökéletes társaság számomra. Nagyon családcentrikus ember vagyok.

Hogyan ünnepeled az Anyák napját idén?
A családom körében. A férjemmel, a lányommal és a szüleinkkel.

Gondolkodtál már egy második gyermeken?
A baba egy áldás.

Mi az amit sokan nem tudnak Jamesről? Mit tudnál erről mondani?
Szereti a technológiát, a videó játékokat, megosztani az idejét a családjával, a barátaival illetve pihenni otthon.

Kedveled a Real Madrid meccseit? Salomé szereti a focit?
Imádjuk a futballt. Salomé jól megértette ezt és valódi szenvedéllyel ünnepli a gólokat.

Tudjuk, hogy James igazán jól táncol… Te is?
Mindketten szeretünk táncolni.

Mi az, amit a kolumbiaiak nem tudnak Danieláról?
Azt hiszem a kolumbiaiak már a kezdetektől úgy ismernek, mint aki igazán vagyok:  női vállalkozó, sportoló, hívő és egy fiatal anya aki élvezi az időt, amit a lányával és a férjével tölt.

Mik a terveid 2015-re?
Most fejezem be az üzleti szakirányú tanulmányaimat és egy új projektbe kezdek Madridban. Egy Santum nevezetű szépség centrumba.