A BL döntő és az esküvőjük között adott interjút Mariann és Carlo a spanyol Vanity Fair magazinnak. A következőkben, a rövidített online verziót olvashatjátok.





Sokat tanultam tőle - mondja Mariann- Az első naptól kezdve tudom az érzéseit, és nem ért semmilyen kellemetlen meglepetés. Erős karakter, nagyon erős értékkel. Ő a legjobb ember akit ismerek - mesél férjérél az üzletasszony.




Egy igazi úriemberrel voltam egy randin,  mikor távozóban Carlo odalépett az asztalunkhoz és annyit mondott olaszul "egy nap a feleségem leszel" persze az asztaltársaságom egy szót sem értett belőle. Nevettem és közben azt válaszoltam természetesen olaszul "Persze, legközelebb hozz gyűrűt is". - emlékszik vissza Mariann az első találkozására férjével.



Elmondásuk szerint azért is mehetett minden ilyen simán a kapcsolatukban mert a gyerekek is nagyon megkedvelték a másikat. Először is gyönyörű, másodszor okos, harmadszor pedig nagyon csendes, mint én. -mondja Carlo- A nők hajlamosak nyomást helyezni a férfiakra, de ő nem ilyen. Ha haza érek és csak csendben akarok ülni, akkor ő hagyja, hogy csak csendben üljek.



Így készült videó: