Irina tegnap az E!News vendége volt, ahol Cristianoról is beszélt:

Irina instagramra feltett képét „vitatják” mi a titka, mi az amitől ennyire jól néz ki a képein. Irina elmondja, hogy tudnod kell a szögeidet, hogy milyen szögekből tudsz magadról jó képeket készíteni. Irina szerint az ő legjobb szöge a bal oldalról készített képek.
 „Igen, nagyon. Nos néha imádom ha romantikus… de néha…nos, ez igazából a hangulatomtól függ. De Ő ezt tudja." –válaszolt arra a kérdésre, hogy Cristiano romantikus alkat-e.

Ezután az első filmszerepéről kérdezték. „Ez teljesen más (mint a modellkedni), itt el kell felejtened Irinát, itt egy szerepben vagy, rengeteg kamera figyel téged, rengeteg szögből. Megara vagy és nem Irina Shayk.” Iri továbbá elmondta, hogy nagyon örül annak, hogy The Rock mellett debütálhatott a filmvásznon.

Kérdezz felelek játék.

Fenék vagy has?
Fenék. Persze, hogy fenék!

Melyik nőért rajongasz?
Sophia Vergara

Mit szeretsz a legjobban főzni?
Nem főzök. Csak eszek. Ez nagyon oroszos.

Mit eszel egy napon amikor nem foglalkozol a diétákkal?
Hamburgert és sült krumplit.

Kedvenc sorozat?
Scandals (magyarul Botrány néven ismert)

Mi az az egy dolog amit az emberek nem tudnak rólad?
Őrült vagyok.


Ki a legszexibb celebpasi? A barátodon kívül…
Hmm.. A barátom. Ő az egyetlen.

Kérdés: Had kérdezzem meg… hogyan nem leszel féltékeny? Mert..  úgy értem, láttam egyszer Cristianot itt, reggelizett, és az összes nő őt bámulta. Még a reggeli tojásait sem tudta megenni. Gondolom akkor ezek a dolgok napi szinten megjelennek?!
Irina: Nos… tudod. Szerintem ez jó dolog, ha a férfi kicsit körül tud nézni, így aztán értékelni tudja ezt *magára mutogat*, amije van. Kényelmesnek kell lenned és elfelejteni a bizonytalanságaidat. Én nagyon kényelmes vagyok. Emellett, ha valakivel már több mint 4 éve vagy együtt bíznod kell benne.

Mindez videón: