Nagore Aranburu: „ A gyermekeim örülnek a terhességemnek”
A nyugodtságával és szépségével kiérdemelte a szimpátiát.  Barátságos és mindig mosolyog, ő az ország egyik leginkább irigyelt nője, Xabi Alonso feleségeként. Mégis még mindig dolgozik és hamarosan bemutatja a Links of London legújabb kollekcióját.



Nagore Aranburu, a nemzeti válogatott és a Real Madridos Xabi Alonso felesége, aki alávetette magát " A bevallom..." tesztünknek. 
 
  • A stílusomat úgy írnám le... aktuális és egy kicsit sportos a mindennapokban.
  • Hétfő reggel kinyitom a szekrényt és felveszem..... farmert fehér pólóval.
  • És vasárnap este.... egy szűk nadrágot egy toppal.
  • Egy jó öltözetből sosem hiányozhat... az én külső megjelenésem elengedhetetlen része a kiegészítők. Karkötők és medálok a Links of Londontól. Ez egy olyan cég ahol az ember mindig talál valami érdekeset. Egy különleges darabot amire nem is számított, náluk ez mind megvan.
  • Ruha a gyermekeimnek.... A cégem egy multi-brand lesz. Szeretnék hazai és nemzetközi szintre is menni, majd meglátjuk, a piac mit kínál. De más üzletekben is vásárolok, itt Madridban. De mindenek felett anyaként, arra figyelek, hogy ennyi idősen a gyerekeim miben érzik jól magukat és, hogy a ruhák praktikusak legyenek.
  • Én egy másik márka arca is vagyok... Kaptam egy ajándékot Liverpoolból egy barátomtól. Ez egy barátság karkötő kollekció egy darabja volt a Links of Londontól. Nagyon eredetinek találtam, ezért elmentem egy üzletükbe és vettem egy csomó dolgot, így lettem hűséges vásárlójuk. Mikor ajánlatot kaptam, hogy dolgozzak velük kétségem sem volt afelől, hogy a londoniaknak hatalmas szívük van és a bemutatókon nagyon odafigyelnek arra, hogy megőrizzék a titokzatosságukat, de mégis élvezetesek legyenek.
  • Tanácsot adok Xabinak a ruhák terén... csak ha a véleményemet kérdezi.
  • Ezzel tartom magam formában... alapvetően egészséges étrenddel és kiegyensúlyozottsággal. Mostanában pilatesre járok és medencés gyakorlatokkal tartom magam formában.
  • Amit nem tudunk Nagore-ről... Londonban éltem mielőtt a férjemmel Liverpoolba költöztünk volna. Ahol zongoráztam..
  • A paparazziktól úgy érzem magam... Nincs velük gondom. Úgy gondolom, hogy amit teszek az nem rossz, de nem fogok a képek kedvéért többet vagy kevesebbet eljárni otthonról.
  • A gyermekeim a terhességemről... örültek a hírnek, és én is jól érzem magam.
  • Anyaként... személyesen mindennap gyakorolhatom ezt a szerepet. Szerencsés vagyok, hogy ilyen rugalmas munkabeosztásban dolgozhatom. Az, hogy ennyi időt tölthetek a gyermekeimmel számomra kielégítő.
  • A legjobb családi program... utazni és új helyeket megismerni, a párommal vagy a családdal.
  • Egy tuti étterem tipp... Casa Julian ahol remek a hús vagy a grillezett hal, El Paragüas ahol jó zöldségköretes hús, a La Manduca de Azaagra-ban finom a hal... és a mindennapi menük is jók a Mercado de San Antón-ban..
  • Étel, amitől nem tudod abbahagyni az evést...  kristály kenyér olajjal és paradicsommal. Imádom. ( egy paradicsomszószos, pármai sonkás meleg szendvicset képzeljetek el, egy speciális tésztával)
  • A divat számomra... a módja annak, hogy kifejezzem ki is vagyok.
  • A ruhatáramban a legtöbb megtalálható... farmerből, rövid, hosszú egyaránt.
  • Amit sosem láthattok rajtam... semmi nincs kitiltva a szekrényemből.
  • A szabadidőmben... gyertyákat gyújtok és veszek egy jó fürdőt. Vagy kikapcsolódok.
  • A legjobb szépségtippem.. a hámlasztás és a hidratálás. A legalapvetőbbek.
  • A legutóbbi szeszélyem... eltölteni pár éjszakát Ibizán egy hotelben..
  • London, Liverpool, Madrid, de San Sebastian... A város ahol felnőttem és rengeteg szerettem van ott.
  • Egy film amit sosem unok meg... Nem szokásom újranézni a filmeket, de mikor 15 éves voltam a Dirty Dancinget és a Flashdance-t láttam jó párszor.
  • Ajánlott olvasmány... Attól függ ki kérdezi és mikor, különböző könyveket ajánlanék. Most kezdtem el olvasni 'A fehér felhő földjén'-t Sarah Larktól.
  • A dal amit legutoljára az iPododmra tettem... Rihanna, de nagyon szeretem hallgatni India Martinezt is.
  • Egy barátban keresem... megértés, szeretet és vidámság.
  • Hely ahol mindig elveszek... London és New York.
  • 15 éven belül szeretnék... olyan boldog lenni mint most.