Nago 4 ismert spanyol nővel együtt az S Moda-nak mesél a fehérneműkről, és elárulja nekünk milyen projekten dolgozik most.

Részletekért kattints a további bejegyzésekre >>

Nagore Aranburu, a Links of London nagykövete, a Real Madrid játékosának Xabi Alonsonak a felesége. "Szeretnék létrehozni, egy saját fehérnemű márkát"



Nagore Aranburu Stella McCartney for Adidas viharkabátját viseli, a sportmelltartó az Intima Cherrytől van, az óra és a körkötő is a Links of Londontól.





Habár a legutóbbi projektje – babaruha boltot nyitott San Sebastianban – a gyermekekre összpontosít, Nagore folytatja álmait: szeretne egy saját fehérnemű márkát. „Ahogy Elle Macpherson” -mondja. „A divatot a kicsiknél kezdtem el, mert nagyon elkötelezett vagyok a gyermekeim iránt, de most az a célom, hogy csináljak egy kollekciót nőknek. Beszéltem több tervezővel is San Sebastianban, hogy hogyan hozhatnám ezt létre. De még mindig hosszú az út, és nyitott vagyok a javaslatokra.” *nevet kacéran* „Szeretnék mindenre felkészülni. A ruhákkal, az ékszerekkel és a fehérneműkkel fejezem ki magam, én határozom meg a stílusom és ezt a képet szeretném kivetíteni magamból.” - mondja. „A fehérnemű olyan, mint egy ékszer, nem csak a Victoris Secret's modelleken évről évre. A szekrényemben különböző ruhák vannak, a sport számára pedig másikat tartok fenn.”